onsdag, april 18, 2007

Mingelpingel

Idag publicerades Fortsätt att stärka kvaliteten! i Söderhamnskuriren.

Igår åt jag och Mikaela lunch med Thorsten Lindström (kd) från statsrådsberedningen, därefter var vi på en temakväll om globalisering och jobb. Drack ett snabbt glas bubbel efteråt och mötte sedan upp min vän Stina som skulle sova över.

Idag ska jag träffa en kollega från tiden på Kulturmagasinet och äta lunch, efter det är det ordförandekonferens för SACO, följt av Venture Cup-prisutdelningen i Stadshuset. Jag ska ha min mormors gamla gröna cocktailklänning på det sistnämnda. Det är några dagar nu då det är extremt mycket mingelaktiviteter och svårt att förstå hur alla handlingar till nästa styrelsemöte samt förbundskonferens ska hinnas med. Men även om man inte förstår det så brukar det ju hinnas med, och så ska det bli även den här gången.

Har precis skickat ut inbjudningar till de tilltänkta i diskussionen på seminariet i Almedalen. Hoppas de tackar ja! Just kombinationen som är just nu är så himla bra. Det kommer verkligen bli helt kanon.

Inga kommentarer: