måndag, maj 07, 2007

Sjuk


Är hemma,äter soppa och är allmänt snurrig av starkt pencillin, jag vet inte vilken gång i ordningen,för inflammerad och sprucken cysta. Ny stark medicin denna gång.Blandar tidningsläsning med sömn.tacksam över min omvalda vice ordförande klara som sköter ruljansen på ett fantastiskt sätt när min hälsa sviker.har ingen dator hemma just nu,så mailen får vänta tills i kväll då jag förhoppningsvis får den. Hoppas på en neutralare relation till medicinen snart och inte denna knock-outstil.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tänk om man kunde få välja, då hade jag garanterat varit sjuk idag istället för att missa förbundskonferensen... :(

Eva Cooper sa...

Tyvärr får man inte välja och tyvärr så är sjukdom alltid opassande och otajmat... :(

David Svenn sa...

Krya på dig min vän. Det är alltid jobbigt att vara sjuk och jag hoppas du blir frisk snabbt.

Eva Cooper sa...

Tack så mycket David! Jag hoppas som mailat att jag har möjlighet att komma till idéhuset i september.