tisdag, juli 31, 2007

Nyshoppad!


Åh,höstmodet som börjar komma in i butikerna är bara så snyggt.Bra färger,att kombinera brända färger med grått o silver känns helt rätt.Var ju därför tvungen att inhandla lite fina saker,bland annat t-shirten till fyndpris ovan.Den ska jag ha på mig ikväll när jag ska besöka Bryggan i Uppsala. Har också varit o beställt nytt ID-kort.Alltid en prövning att få till ett kort man kan leva med de närmaste åren,ett kort där man inte ser för ung,för gammal,kriminell eller tjock ut på.Det gäller att man har en bra dag.På det utgående legget har jag kort svart hår.Det har gjort att jag fått en massa kommentarer.Galnast var indiern på SL-center som skrattade och sa: du är en svartskalle! Torsdag kl 15 i Tanto är det fotbollsmatchen jag tidigare nämnt.Tema funktionshinder.Känner man att man inte har tillräckliga hinder au naturell får man förstärka på valfritt sätt.Jag har inte riktigt hittat mitt ännu.Funderar dock på att få en släng av dövhet.Synfel har jag redan så det känns inte som en utmaning.Tips mottages gärna!

Inga kommentarer: