måndag, augusti 06, 2007

Inre konflikt.

Den här veckan har både SSU och LUF kongresser, det har gått få förbi. Jag har fått inbjudningar till de två kongresserna, och det hade förstås varit väldigt intressant och kul att åka. Men med en 3,5a som inte packar ihop sig själv, och med ständiga inre konflikter om när jag ska göra det blir det till att stanna hemma fram till fredag morgon. Mer eller mindre. Jag kommer säkerligen hitta på ett antal olika anledningar att lämna hemmet.

I morgon ska jag hämta mitt ID-kort till exempel. Promenera till Kungsholmen.

Och gå förbi kansliet för att öppna Linneas bilaga som inte ville öppnas här hemma.

Ja, och det vore ju dumt att inte passa på att träffa någon vän nu när man är ledig.

Update!
Stina ringde och föreslog en dag i skärgården. Jag är inte dum förstås. Jag tackade naturligtvis ja.

Inga kommentarer: