måndag, augusti 13, 2007

WOW

Jag och Carin, i sådan där härlig regnlook man får.
Vi träffade Josefine och Nille från Gävle på Eagles of death metal.

Världens bästa festivalteam.

Idag är jag tillbaka på fulltid på kansliet, och Mikaela med. Text och bild från Pride hittar ni nu här . Annars är det organisation inför den närmaste tidens resor som gäller. Finns biljetter, finns program- är det jag som ska skriva program? Osv..
Åker nästa vecka på Nordiskt Akademikerforum på Island. I början av september ska SACO Studentråds styrelse till Finland och därefter är det Europafackets Unga som har möte i Bryssel. Vilket påminner mig om att jag måste prata med Markus Kristiansson på LO. More on the to do-list.
Men nu: hemsidegenomgång. Åh vad jag ser framemot när allt är nytt och fräscht på www.sacostudentrad.se !




Inga kommentarer: