tisdag, oktober 09, 2007

This shoes are made for dancing

En dag där allt gått i ett. Så mycket i ett att jag tyvärr var tvungen att avstå kvällens Globaliseringsdialog. Sacos styrelsemöte var färdigt senare än förväntat, och de massiva propositionerna behövdes gå igenom en sista gång innan jag och Mikaela kunde lämna kontoret. Positivt med det var att vi fick lite lugn tid att äta middag på istället.
Hade ett givande lunchmöte med SFS ordförande Elin, ibland kan det också vara bra med viss tidspress. Man MÅSTE helt enkelt vara uppstyrd när det gäller diskussioner, och konkret med vad det är man kommer fram till.

Nu sitter jag med nymålade naglar och ska strax ha en sista genomgång kring packningen inför morgondagen. Efter jubileumsseminariet (som enligt uppgift ska vara det seminarium som lockat mest folk någonsin av seminarier anordnade på Lilla Nygatan 14) är det ordförandekonferens och sedan ska jag krydda min CV med erfarenhet av att vara entrévärdinna på festlokalen. 800 personer dyker upp, och på slutet av kvällen ska det dansas. Jag har ju som jag tidigare skrivit om köpt nya skor. Jag undrar hur de håller för dansning.

1 kommentar:

Unknown sa...

yes..i agree with your comments...the shoes are made for dancing....especially when i wear my nike shoes..i would tend to dance for a moment....