söndag, december 02, 2007

Wow, vilken fantastisk helg det varit!
Faktiskt den bästa kongressen jag varit med om, med en superbra stämning, roliga diskussioner, kanontrevlig bankett, en spänstig debatt om att minska glappet mellan studier och arbetsmarknad, grymma beslut där man nu tydligt tagit ställning för att arbeta mer fokuserat. Och Anna Ekström hade rätt.
Det är ännu roligare att bli omvald!

www.saco.se/student kan man hitta bland annat referat från debatten och lite annat smått och gott från kongressen. På tisdag kommer vi att lägga ut det politiska talet jag höll igår med mera. På tisdag för imorgon är det en välbehövlig ledig dag.

Andra om kongressen: Fredrick, Magnus och Anna

Styrelsen höll förresten ett helt underbart tal på middagen igår. Rörande. Dessutom fick jag fantastiska presenter, ett snyggt armband från Baglady och ett presentkort på en ansiktsbehandling på Axelssons. Min styrelse känner mig.

Ett STORT TACK till alla som gjorde Saco Studentråds kongress 2007 till en succé!

Inga kommentarer: