torsdag, februari 21, 2008

En ny kampanj lanseras

Apropå nedanstående blogginlägg så fick jag stöd. Både från väntat och oväntat håll. Det känns mycket bra, nu har jag återfått lite av mitt hopp kring europeiska samarbeten igen.

I övrigt, en dag som inleddes med träning (och eftersom jag lärde mig igår att man ska se till alla resultat så kände jag mig lyckad som både lyckades ta mig upp ur sängen, och ta mig till World class), fortsatte med skrivande av krönika och toppades med en lunch med Kevin, som satte riktiga griller i mitt huvud gällande avdankade rockstjärnor. Jag har dessutom lyckats fått ihop det med de 10årsmål jag har med Christoffer. Livet är utstakat!

Sedan ett bra och konstruktivt möte med studenthandläggarnätverket, fika med Klara och nu strax ska jag träffa David som är uppe från Göteborg. Därefter ska kvällen tillbringas i riktigt kvalitetssällskap (och efter alla härliga människor jag träffat idag så är det knappt att man tror att det kan bli bättre) då Stina kommer från Uppsala.

Har fått kallelse till Svenska Unescorådets samverkansgrupp kring utbildning. Tyvärr krockar detta första möte med Sacos nästa styrelsemöte, men jaag hoppas att nästa möte kommer att matcha bättre i min kalender. Och inte bli som med Socialfondens ÖK som alltid, och jag menar verkligen alltid, krockar med typ resa till Bryssel eller styrelsemöte. Alldeles för få timmar, och för få dagar, för att kunna fånga alla underbara möjligheter som finns.

T-shirten för dagen, den nya kampanjen, måste för övrigt dokumenteras:

Inga kommentarer: