måndag, februari 11, 2008

Veckan som kommer

Som tur är hade jag möjlighet till sovmorgon idag. Att landa vid midnatt är inte det bästa för nattsömnen. Ska snart till Gondolen där jag ska äta lunch med Linnea. Linnea var studenthandläggare på DIK när jag började vara aktiv inom Saco-federationen, och hennes engagemang betydde mycket!
I eftermiddag ska jag dels gå igenom den långa lista med saker som jag under helgen kom på att jag måste fixa, och dels förbereda mig inför torsdagens panelsamtal som har lite nyskapande delar i sig. Blir nog roligt!

Imorgon ska jag och Magnus på SIFEs inspirationsdag, kvällen ska jag ägna åt kulturpolitik då Globaliseringsdialogen har bjudit in kulturministern. Onsdag bl a träff med Oscar, och torsdag debatten om mångfald i högskolan samt sedan schlager/kärleksfest på Saco. På fredag ska jag och Anna Ekström träffa en finsk journalist. Därefter åker jag till Gävle för möte med Drivhuset. Även helgen kommer att tillbringas i Gävle, då vi återigen har vårat styreslsemöte där.

Inga kommentarer: