måndag, mars 03, 2008

Efter att uppdaterat min länklista med Christoffer och Daniels bloggar insåg jag att jag har en väldig övervikt på killar i listan. Jag var tvungen att tänka efter om det inte var fler än Anna, Annie, Hanna och Lisas bloggar som jag läste ofta som skrevs av tjejer. Men så insåg jag ju att jag sedan jag bytte design senast tappade två av mina dagliga favoritbesök i listan: Ebba och Cecilia.

Och apropå mode har jag idag haft på mig min nya fantastiska rosa tshirt från Seppälä som jag köpte i Riga, med I love music-tryck. Den piggade upp en dag som denna då det faktiskt snöade på lunchen. Snö! Fruktansvärt omodernt.

Nu, dags att gå och läsa några sidor i Snabba cash innan jag somnar med den över mig. Det är absolut inget fel på den boken, tvärtom, mycket läsvärd. Problemet är att jag fastnar framför mailen/Facebook/skrivande av något alldeles för länge. När jag väl lägger mig ner är jag supertrött och trots spänningen somnar jag. I morgon ska jag inleda dagen med ett frukostmöte med Mauricio Rojas, sedan ut till Nacka en sväng för lunch med Klara, och det i hennes roll som studenthandläggare på Agrifack, för att sedan åka till kansliet för styrelsemöte med Saco, och sedan telefonmöte med Almedalsgruppen. På kvällen ska jag höra på Martin Ådahl när han berättar om den nya tankesmedjan Fores. Mötesintensivt.

Inga kommentarer: