söndag, juli 27, 2008

Den borgerliga maillistan

Den här maillistan är kul:

Johan Norberg ‎[johan(at)johannorberg.net]‎; Sofia Nerbrand ‎[sofia.nerbrand(at)magasinetneo.se]‎; Maria Rankka ‎[Maria.Rankka(at)timbro.se]‎; 'Victor Fladvad' ‎[Victor.Fladvad(at)timbro.se]‎; 'Kira Repka' ‎[kira.repka(at)timbro.se]‎; 'Tobias Holdstock' ‎[tobias.holdstock(at)timbro.se]‎; Westerberg, Eva; 'Erik Zsiga' ‎[erik.zsiga(at)timbro.se]‎; 'Billy McCormac' ‎[Billy.McCormac(at)timbro.se]‎; 'Mattias Svensson' ‎[Mattias.Svensson(at)timbro.se]‎; anna.wilson(at)timbro.se; 'Paulina Neuding' ‎[paulina(at)liberal.se]‎; 'Per Gudmundson' ‎[per.gudmundson(at)gmail.com]‎; 'Henrik Nerlund' ‎[henrik.nerlund(at)moderat.se]‎; Therese Bengtsson ‎[therese.bengtsson(at)agriculture.ministry.se]‎; 'Petter Olofsson' ‎[petter(at)magasinetneo.se]‎; 'Peter Wennblad' ‎[peter.wennblad(at)magasinetneo.se]‎; 'Hans Eriksson' ‎[Hans.Eriksson(at)timbro.se]‎; 'Eric Sundström' ‎[eric.sundstrom(at)sap.se]‎; nils.hedberg(at)moderat.se; Jennie Lann ‎[jennielann(at)yahoo.se]‎; Jacob Risberg ‎[jacob.risberg(at)bredband.net]‎; Jacob Risberg ‎[jr(at)miu.se]‎; anders.bergheden(at)timbro.se; paulina.neuding(at)svd.se; sanna.rayman(at)svd.se; per.gudmundson(at)svd.se; teodor.koistinen(at)magasinetneo.se; andreas.ericson(at)magasinetneo.se; Larsson, Ludvig; tove.lifvendahl (at)svensktnaringsliv.se

Jag känner för att ställa frågan "Är jag riktigt borgerlig nu?"

Och jag vet att Eric Sundström är med och att han är socialdemokrat. Men ändå. Förstör inte en rolig story!

3 kommentarer:

En vanlig $vensson sa...

Nu hänger jag inte med. Vad är detta för mailinglista? Och varför skulle man vara borgerlig om man hamnat på den?

Eva Cooper sa...

Det är ingen maillista i ordets rätta bemärkelse, utan det var människor som fick ett och samma mail från Håkan Tribell. Jag tyckte det såg komiskt ut med alla klassiskt borgerliga organisationer typ moderaterna och Timbro och mitt i allt jag själv och Saco.

Unknown sa...

Och jag var mitt i alltihopa också... Men det var knappast i egenskap av borgerlig utan för att jag råkar känna Håkan privat!