söndag, november 30, 2008

Personal branding

Magnus skriver jättefint. Men det är en sak som jag återkommande får höra men som jag aldrig vet hur jag ska svara på hur det kommer sig. Det är Du har dessutom byggt dig ett eget varumärke .

Som sagt, det sägs ofta. Folk frågar om jag har gått utbildning i personal branding. Folk frågar om jag vill hålla föreläsningar om det själv.

Jag har aldrig gått någon utbildning i det, vilket är synd för det är säkert jätteintressant. Jag har hittills aldrig gjort hållt någon föreläsning, men jag har bestämt mig för att det är något som jag vill göra. Dels för att jag är övertygad om hur viktigt det är att arbeta anti-jante och att marknadsföra sig själv, dels för att det skulle tvinga mig till att fundera vad det är jag har gjort och uppenbarligen lyckats med.

Inga kommentarer: