tisdag, december 09, 2008

Några betraktelser från mitt liv just nu:

- Det är mer roligt att ha en anarkistiskt lagd kille än att umgås med människor utan åsikter (vilket jag i och för sig väldigt sällan gör). Framförallt är det mycket underhållande att se filmer som Baader-Meinhof Komplex tillsammans.

- Vissa homosexuella vänner bör skaffa sig en hund och inte hoppas att allt jag säger ska avslutas med "..och så är jag gravid" . Det är knappast aktuellt.

- Jag har fortfarande, efter en dryg månad i denna lägenhet, inte fått in alla kläder i garderoben. Detta trots att jag rensade ut plastsäckar med kläder innan flytten.

- Jag har äntligen fått min nya privata dator, har installerat den och mitt 3-modem. Nu ska jag kunna fortsätta vara en uppkopplad människa även post-Saco.

Inga kommentarer: